header by migi

19 maj 2016

WYCIECZKA KLAS V i VI w BESKID ŚLĄSKI

Tym razem klasy V i VI na miejsce wypoczynku wybrała góry — konkretnie  Beskid Śląski. Dnia 17 maja 2016r. uczniowie klasy V oraz VI  wraz z wychowawczyniami p. Martą Krok, p. Agatą Krok oraz opiekunami p. Katarzyną Ryś i p. Piotrem Pindychem uczestniczyli w wycieczce w Beskid Śląski. Pierwszym punktem programu był wjazd kolejką gondolową na Szyndzielnię. Po przyjeździe na górę  przywitały nas opady śniegu i zimowa aura.  Następnie pieszo  pokonaliśmy trasę z Szyndzielni do autokaru.  W drodze do Wisły podziwialiśmy piękne górskie widoki,  przejechaliśmy przez Przełęcz Salmopolską mijaliśmy liczne skocznie narciarskie. W Wiśle  zwiedziliśmy Muzeum Beskidzkie, gdzie w ciekawy sposób przewodnik opowiadał o życiu i zwyczajach góralskich. Kolejnym punktem wycieczki był Park Niespodzianek w Ustroniu. Największą atrakcją  parku są muflony i daniele, które swobodnie spacerują wśród zwiedzających, zwierzęta można było  karmić z ręki. W zagrodach zobaczyliśmy: dziki, żbiki czy jenoty.  W sowiarni mogliśmy oglądać różne gatunki sów i innych ptaków drapieżnych.   W drodze powrotnej oczywiście stały punkt wycieczek- posiłek w restauracji Mc Donald's. Wszyscy uśmiechnięci i pełni wrażeń wrócili do domu.

Widok z Szyndzielni
 Uczniowie kl. VI Ola Matyjaszczyk, Amadeusz Ciesielski, Natalka Pałuszka, Julka Czesny - Taras widokowy na Szyndzielni